loading...
کانون هواداران تعصبی آرسنال
بازی ها
Next Match

ورزشگاه لایبرتی

یکشنبه 6 ژانویه 2013 ساعت 17:00

 
Last Match

ورزشگاه سنت ماری

سه شنبه، اول ژانویه 2013 ساعت 21:00

ADMIN بازدید : 254 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

باکاری سانیا به فصل آینده بسیار خوشبین است و از خرید های تیم هیجان زده شده است.

منبع:gunnerstrust.com

آرسنال تا به اینجای کار در نقل و انتقالات خیلی خوب کار کرده است و پودولسکی و ژیرو را خریده و قرار است فردا خرید رسمی کازورلا را نیز اعلام کند.

باکاری سانیا که برای دیدن هواداران به نیجریه رفته بود ، در مصاحبه ای اعلام کرد که به فصل آتی بسیار خوشبین است و همچنین از تاثیر آرسن ونگر بر روی ترکیب تیم میگوید.

" ما تیم بزرگی خواهیم داشت و امیدواریم که فصل بعد جامی ببریم. دوست داریم قهرمان لیگ برتر شویم و من فکر میکنم ما قدرتمند تر شده ایم. در حال خرید بازیکنان جدیدیم و در انتظار یک فصل عالی هستیم.

بازیکنان جدید ما با استعداد هستند. به طور مثال پودولسکی در جام جهانی 2006 آلمان عنوان بهترین بازیکن جوان را از آن خود کرد. او بسیار جوان و قدرتمند است. سرعت بالایی دارد و می تواند گلزنی کند. بنابراین چیزهای زیادی به ترکیب تیم اضافه می کند. ما به اینگونه بازیکنان نیاز داریم.

فکر می کنم ونگر بیش از یک مربی است که این برای ما حیاتی است. او مانند پدر ماست! حتی وقتی بد بازی میکنیم، او مثبت اندیش باقی می ماند. وقتی یک بازی را میبازیم، او همچنان ما را دلگرم میکند.

فصل قبل این مسئله را ثابت کرد. اوایل در مکان دهم جدول بودیم، اما توانستیم در پایان فصل به لیگ قهرمانان برسیم.

فصل قبل کمی ناامید کننده بود زیرا من دو مصدومیت بد در فاصله 7 ماه داشتیم. اما باید مثبت باقی می ماندم. میخواهم فوتبال بازی کنم و سخت تلاش کنم. مشتاقانه منتظر فصل بعد هستم.

ما بهترین توان خود را در اروپا به نمایش می گذاریم تا هواداران خود را شاد کنیم. می دانیم که اینجا در نیجریه هواداران زیادی داریم. فرصت بزرگی است که به اینجا بیاییم و با آنها ملاقات کنیم. اگر فرصتی باقی باشد، دوست دارم با دیگر افراد تیم بار دیگر به اینجا بازگردم. "

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لطفا در قسمت فروم عضو شده و در مورد خبر ها نظر بدهید منتظر امکاناتی که بزودی به سایت اضافه خواهند شد باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیکن محبوب شما کیست؟
    جدول لیگ برتر انگلیس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 642
  • بازدید ماه : 1,950
  • بازدید سال : 7,315
  • بازدید کلی : 95,535
  • ورود و عضویت