loading...
کانون هواداران تعصبی آرسنال
بازی ها
Next Match

ورزشگاه لایبرتی

یکشنبه 6 ژانویه 2013 ساعت 17:00

 
Last Match

ورزشگاه سنت ماری

سه شنبه، اول ژانویه 2013 ساعت 21:00

ADMIN بازدید : 228 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

آرون رمسی معتفد است که دوران حرفه ای او رو به پیشرفت است

منبع:Gunnerstrust.com


بازیکن المپیکی آرسنال آرون رمسی از روند پیشرفت حرفه ای خود راضی است اما تاکید دارد هنوز چیزهای بیشتری باقی مانده است که از او ببینیم.

این بازیکن ولزی زمانی که می رفت نگاه ها را به خود جلب کند، تکل خشن رایان شاوکراس وی را 10 ماه دور از میادین نگه داشت و پس از آن نیز یک دوره قرضی را در کاردیف سپری کرد.

اکنون رمسی برای تیم بریتانیای کبیر در المپیک 2012 لندن می درخشد، اما این هافبک باز هم خواهان موفقیت های بیشتر است.    

رمسی گفت: "من 10 ماه را از دست دادم که باعث توقف پیشرفتم شد و قطعاً مدتی هم برای کنار آمدن با این موضوع زمان برد."

"من از آنچه تا حالا انجام داده ام راضی هستم، اما فکر می کنم هنوز هم راهی طولانی برای من باقی مانده است، من به سختی تلاش می کنم و هر روز می خواهم چیزهای بیشتری یاد بگیرم تا بهترین بازیکنی باشم که می توانم."

رمسی همچنین از اینکه با وجود جنجال ها برای تیم بریتانیای کبیر در لندن 2012 بازی کرده است پشیمان نیست.

رمسی اضافه کرد: "به ما حق انتخاب داده شده بود که بازی کنیم یا نه و ما تصمیم به بازی کردن گرفتیم."

" به اینکه ولزی هستیم افتخار می کنیم و همانطور که نماینده بریتانیای کبیر هستیم نماینده کشور خودمان هم هستیم."

"برای من، اینکه شما بتوانید خودتان را در برابر بازیکنان دیگر حاضر در این رقابت ها بسنجید موقعیت منحصر به فردی است."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لطفا در قسمت فروم عضو شده و در مورد خبر ها نظر بدهید منتظر امکاناتی که بزودی به سایت اضافه خواهند شد باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیکن محبوب شما کیست؟
    جدول لیگ برتر انگلیس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 665
  • بازدید ماه : 1,973
  • بازدید سال : 7,338
  • بازدید کلی : 95,558
  • ورود و عضویت