loading...
کانون هواداران تعصبی آرسنال
بازی ها
Next Match

ورزشگاه لایبرتی

یکشنبه 6 ژانویه 2013 ساعت 17:00

 
Last Match

ورزشگاه سنت ماری

سه شنبه، اول ژانویه 2013 ساعت 21:00

ADMIN بازدید : 221 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

بازیکن جدید استون ویلا از رابین میخواهد یوونتوس را ناامید کند و در لیگ برتر بماند


منبع:gunnerstrust.com


رون ولار پس از آنکه گفت رابین ون پرسی در تصمیم گیری برای انتقال به انگلستان به او کمک کرده است از او خواست لیگ برتر را ترک نکند.

این بازیکن بیست و هفت ساله تایید کرد که صحبت های هم تیمی هلندی اش در یورو 2012 در انتخاب استون ویلا موثر بوده است.

ولار گفت: "من با رابین و چند بازیکن دیگر در دوره برگزاری یورو صحبت کردم."

"رابین به من گفت اگر شانس آمدن به لیگ برتر را داشتم به انگستان بیایم، با این وجود خودم تصمیم گرفتم و خیلی خوشحالم که استون ویلا به من پیشنهاد داد. خوشحالم که این انتقال انجام شد.

اکنون ولار دوست دارد در کنار ون پرسی در فصل آینده در لیگ برتر بازی کند، اما به نظر می رسد ممکن است این مهاجم آرسنال را ترک کند و یوونتوس نیز آماده شکار اوست.

"من واقعا نمی دانم او به کدام تیم می رود، اخیراً با او صحبت نکرده ام."

"واقعا امیدوارم در انگلستان بماند تا بتوانم در مقابل او بازی کنم، در تیم ملی کنار رابین تمرین کرده ام، او یه بازیکن فوق العاده است.

"باخت بزرگی است اگر او انگلیس را ترک کند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لطفا در قسمت فروم عضو شده و در مورد خبر ها نظر بدهید منتظر امکاناتی که بزودی به سایت اضافه خواهند شد باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیکن محبوب شما کیست؟
    جدول لیگ برتر انگلیس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 695
  • بازدید ماه : 2,003
  • بازدید سال : 7,368
  • بازدید کلی : 95,588
  • ورود و عضویت