loading...
کانون هواداران تعصبی آرسنال
بازی ها
Next Match

ورزشگاه لایبرتی

یکشنبه 6 ژانویه 2013 ساعت 17:00

 
Last Match

ورزشگاه سنت ماری

سه شنبه، اول ژانویه 2013 ساعت 21:00

ADMIN بازدید : 287 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

مصاحبه مانوئل آلمونیا بعد از خروج از آرسنال.

منبع:gunnerstrust.com


گلر اسپانیایی باشگاه آرسنال بعد از اتمام قرارداد خود با توپچی ها، واتفورد را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد تا به کابوس خود در آرسنال پایان دهد.


مانوئل آلمونیا در دوران حضورش در آرسنال موفق شد قهرمانی جام حذفی را تجربه کند و در فینال لیگ قهرمانان نیز به میدان برود. او بعدها در این جام به واسطه عملکرد خوب خود، در دیدار مقابل بارسلونا و منچستر یونایتد به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شود.

اما همانند هر دروازبان دیگر، آلمونیا نیز به واسطه اشتباهاتش به یاد آورده میشود، اشتباهاتی که گاهی بهای سنگینی برای آرسنال داشت و هواداران هرگز نتوانستند آنها را فراموش کنند. دیدار خانگی دو فصل قبل مقابل وست برومویچ یکی از انها بود.

آلمونیا فصل گذشته به عنوان یک بازیکن کاملا فراموش شده در آرسنال حضور داشت و به نظر میرسد انقال او به واتفورد به کابوس های وی پایان داد.

" بعد از آرسنال، تنها می خواستم به جایی بروم که احساس کنم مرا می خواهند، به من احترام می گذارند و عاشقم هستند و بار دیگر احساس کنم که گلر خوبی هستم. این چیزی است که در واتفورد پیدا کردم.

در اولین روزهای حضورم در واتفورد، کاپیتان تیم جان اوستس پیش من آمد و گفت " ما به یک گلر خوب نیاز داشتیم و خوش شانسیم که تو را در اینجا داریم" این موجب شد به خودم افتخار کنم و احساس خوبی در مورد خودم داشته باشم.

به عنوان یک شخص همراه در آرسنال احساس علاقه و احترام کردم اما به عنوان یک بازیکن اوضاع متفاوت بود. وقتی بازی نمی کنید این احساس را ندارید که شما را می خواهند و یا دوستتان دارند و خود باوری شما افت می کند.

زمانی که دیگر در انتهای هفته با تیم نباشید و با آنها به شهر های دیگر سفر نکنید، مردم بلافاصله شما را فراموش می کنند."

آلمونیا همچنان از تصمیمی که معتقد است حرفه اش را دگرگون کرد پشیمان است. او در دیدار مقابل وست برومویچ زمانی که یک پنالتی را دفع کرد از ناحیه آرنج دچار آسیب دیدگی شد اما بعد از ان 3 گل ساده لوحانه دریافت کرد.

" پشیمانی بزرگی از بابت آن دیدار دارم زیرا شاید اگر بازی کردن را متوقف می کردم، بازی های بیشتر برای آرسنال انجام می دادم.

لحضات متفاوتی بود. در بین دو نیمه از دفع پنالتی بسیار خوشحال بودم اما سپس همه چیز برایم بد پیش رفت و نمی توانستم درک کنم چرا؟!

کنار آمدن با این موضوع بسیار بسیار دشوار بود. یک روز شما شماره یک هستید و همه شما را می خواهند و روز دیگر ناپدید و نابود می شوید. من یک فرد کاملا حساس هستم و در لحضات بد نمی توانم خوب اوضاع را جمع کنم.

با هیچ کس در مورد اینکه چه احساسی داشتم صحبت نکردم زیرا نمی خواهم مردم را با مشکلات خودم ناراحت کنم. شاید این نیز یک اشتباه بود، شاید باید با کسی صحبت می کردم."

بازگشت دوباره ینس لمن به آرسنال برای آلمونیا ضربه سختی بود زیرا در دوره اول حضور مرد آلمانی در آرسنال آنها مشکلات زیادی با هم داشتند. با این وجود آلمونیا بهترین آرزوها را برای لمن و تمام هواداران آرسنال دارد که او را مسخره می کردند!

" من در مورد بازگشت ینس عقاید خود را دارم و می دانم که درست هستند اما اکنون به دنبال هیچ دردسرسی نیستم، باید به راهم ادامه دهم.

حدس می زدنم که رئیس از من عصبانی بود اما من هرگز از او سوالی نبرسیدم یا در مورد آن با او صحبت نکردم. اما من هیچ مشکلی با ینس ندارم. اکنون دوستان بسیار خوبی هستیم که کمی عجیب است!

ینس درون زمین و در تمرینات بسیار رقابت پذیر بود، گاهی این مساله بیش از اندازه می شد. اما در خارج از زمین او شخص دوست داشتنی است و رابطه ما به خوبی پایان یافت.

وقتی هواداران آرسنال مرا مسخره می کردند دوران خوبی برای من نبود و پایان کار برایم بسیار سخت تمام شد. اما اکنون احساس می کنم تمام چیزهایی که در قلب خود دارم خاطرات خوب است، خاطرات خوب برای آرسنال، مربی، بازیکنان و هواداران.

دوست دارم با واتفورت به آنجا بازگردم. این رویای من است."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لطفا در قسمت فروم عضو شده و در مورد خبر ها نظر بدهید منتظر امکاناتی که بزودی به سایت اضافه خواهند شد باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیکن محبوب شما کیست؟
    جدول لیگ برتر انگلیس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 622
  • بازدید ماه : 1,930
  • بازدید سال : 7,295
  • بازدید کلی : 95,515
  • ورود و عضویت