loading...
کانون هواداران تعصبی آرسنال
بازی ها
Next Match

ورزشگاه لایبرتی

یکشنبه 6 ژانویه 2013 ساعت 17:00

 
Last Match

ورزشگاه سنت ماری

سه شنبه، اول ژانویه 2013 ساعت 21:00

ADMIN بازدید : 220 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

کایل بارتلی خوشحال است که تلاش های فصل گذشته او در رنجرز با حضور در ترکیب اصلی آرسنال در این تابستان همراه بود.

منبع:gunnerstrust.com

مدافع جوان توپچی ها در دو فصل گذشته بصورت قرضی در بنجرز اسکاتلند حضور داشت و فصل گذشته موفق شد 21 بازی برای این تیم در لیگ انجام دهد.

بارتلی یکی از مدافعان میانی آرسنال در تور تابستانی به آسیا بود و وی آماده است تا در فصل جدید جایی در ترکیب اصلی پیدا کند.

" این یک افتخار بزرگ و یک امتیاز است که بازگردم و عضوی از تیم اصلی باشم. تنها حضور در تیم و حضور در اطراف رختکن عالی است و باید از رئیس به این خاطر تشکر کنم. اکنون می خواهم به روند خود ادامه دهم و تلاش بیشتری کنم.

تا اینجای کار خوب بوده و فوق العاده بود که همراه با تیم اصلی به تور رفتم. دلچسب بود که کمی فرصت بازی بدست آوردم تا به مرز آمادگی خود بازگردم.

در هر بازی که به میدان رفتم تنها سعی کردم 100 درصد توان خود را به کار گیرم. تنها سعی کردم برنامه بازی را در نظر گیرم و آنطور بازی کنم که معمولا کار می کنم، امیدوارم خوب عمل کرده باشم."

مشکلات مالی رنجرز با کسر 10 امتیاز این تیم همراه بود و موجب شد آنها با 20 امتیاز کمتر نسبت به سلتیک نایب قهرمان لیگ اسکاتلند شوند. بارتلی فصل گذشته دوره های دشواری را در رنجرز سپری کرد اما باور دارد این تجربه او را قویتر کرد.

" این یک تجربه عظیم برای من بود زیرا در کمال تعجب موفق شدم 20 بازی انجام دهم تا آمادگی مرا به این سطح بازگرداند.

من در ابتدای فصل یک عمل جراحی فتق داشتم که مایوس کننده بود. واضح است که پستی و بلندی های بسیاری وجود داشت که تنها در دراز مدت می توانم از آنها بهره ببرم.

فکر نمی کنم که مسائل خارج از زمین واقعا تاثیری روی من گذاشته باشد اما برای برخی بازیکنان این اتفاق افتاد. برای برخی از آنها این باشگاه زادگاهشان بود و فکر می کنم آنها کمی در مورد آینده خود نگران بودند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لطفا در قسمت فروم عضو شده و در مورد خبر ها نظر بدهید منتظر امکاناتی که بزودی به سایت اضافه خواهند شد باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیکن محبوب شما کیست؟
    جدول لیگ برتر انگلیس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 666
  • بازدید ماه : 1,974
  • بازدید سال : 7,339
  • بازدید کلی : 95,559
  • ورود و عضویت