loading...
کانون هواداران تعصبی آرسنال
بازی ها
Next Match

ورزشگاه لایبرتی

یکشنبه 6 ژانویه 2013 ساعت 17:00

 
Last Match

ورزشگاه سنت ماری

سه شنبه، اول ژانویه 2013 ساعت 21:00

ADMIN بازدید : 241 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

درباره جروینیو بیشتر بدانید!


منبع:gunnerstrust.com

در مجله ماه جولای آرسنال از جروینیو سؤال هایی درباره فوتبال، سرگرمی ها و علاقه مندی های او خارج از محدوده فوتبال پرسیدیم. بازی محبوب او؟ بهترین وسیله شخصی ؟ وب سایت محبوبش؟ پاسخ تمام این ها و سئوال های دیگر را می توانید در زیر ببینید!

آرسنال برات چه معنایی داره؟

آرسنال برای من معنا و ارزش زیادی داره،باشگاهیست که همیشه دوست داشتم در آن بازی کنم، بنابراین برام معنای زیادی داره، جایی که شما متوجه استعدادهاتون میشین واز بازی کردن واقعا لذت می برین.


شغلی که همیشه آرزوش رو داشتی، اگر فوتبالیست نمی شدی؟

نمی دونم، به این خاطر نمی دونم که از زمانی که بچه بودم همیشه فوتبال بازی می کردم. نمی دونم اگه فوتبالیست نمی شدم چه شغلی ممکن بود داشته باشم چون فوتبال بازی کردن تنها علاقه منه.

 غذای مورد علاقه ات چیه؟
برنج با سس بادام زمینی - غذای محلی ساحل عاج


آخرین کسی که با موبایلت باهاش تماس گرفتی؟
برادر بزرگم در پاریس


آهنگی که بیشترین تعداد تکرار پخش رو روی آی پادت داشته؟
یه دونه آی پاد دارم اما ازش استفاده نمی کنم، چون از آی پاد خوشم نمیاد مال خودم رو دادمش به یکی دیگه


وب سایت مورد علاقه ات چیه؟
گوگل؟ فکر میکنم می تونم بگم گوگل


با چه ماشینی رانندگی می کنی؟

 Audi Q7 و Bently دارم


شخصی که بیشتر از همه دوست داری باهاش توی آسانسور گیر کنی ؟
این چیزی که نیست که دوست داشته باشم اتفاق بیفته، هیچ علاقه ای به گیر افتادن توی آسانسور ندارم! وضعیت خوبی نخواهد بود، نمی دونم. 


جدا از فوتبال توی چه ورزشی بهترین هستی؟
من هیچ ورزش دیگه ای انجام نمی دم، بسکتبال و تنیس رو دوست دارم اما واقعاً به دنبال یادگیریشون نرفتم و خب توی هیچ کدومشون هم خوب نیستم.


در حال حاضر بازی کامپیوتری محبوبت چیه؟
بازی های مورد علاقه من PES و FIFA هستن


مشهورترین بازیکنی که پیراهن ها رو با عوض کردین کی بوده؟
روبینیو در جام جهانی، من می خواستم پیراهنشو ازش بگیرم و بعد از بازی ساحل عاج و برزیل تونستم این کارو بکنم.


هر فصل بیشتر از همه مشتاق کدوم بازی هستی ؟
برای من، هر بازی اهمیت خودشو داره. بازی به خصوصی نیست که واقعا دوست داشتم در اون بازی باشم، اما فکر می کنم شما می تونید بگید بازی در مقابل تیم های بزرگ کمی خاص هستند، اما برای من همه بازی ها از نظر اهمیت به یک نسبت مساوی هستند.


وقتی بچه بودی هوادار کدوم تیم بودی؟
طرفدار آرسنال بودم.آرسنال و بارسلونا


بزرگترین بازیکنی که در پست تو بازی می کرده ؟

برای من رونالدو- برزیلی


استعدادی که بیشتر از هم دوست داشتی داشته باشی؟
چه استعدادی رو بیشتر دوست داشتم داشته باشم ؟ دوست داشتم می تونستم مهارتهای رونالدو رو تقلید کنم ... کریستیانو نه، رونالدوی برزیلی ... و دوست داشتم یک استعداد مخصوص به خودم داشته باشم، استعدادی که من رو به گذشته ببره اما براساس بزرگترین مهاجم هایی که دوست دارم مثل رونالدو، مارادونا، اتوئو و غیره

چه کسانی گروه موسیقی مورد علاقه ات هستن؟
یک گروه موسیقی ساحل رو خیلی دوست دارم به نام
Magic System

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لطفا در قسمت فروم عضو شده و در مورد خبر ها نظر بدهید منتظر امکاناتی که بزودی به سایت اضافه خواهند شد باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیکن محبوب شما کیست؟
    جدول لیگ برتر انگلیس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 691
  • بازدید ماه : 1,999
  • بازدید سال : 7,364
  • بازدید کلی : 95,584
  • ورود و عضویت